Cultural Management: Science and EducationVolume 6 (2022)
109 pages |
Quality Management in the Museums of Lithuania
Valentina Burksiene, Jaroslav Dvorak, Lina Valutiene
pp: 9-20, 2023-01-03
Real-Time Marketing on Facebook Profiles of Museums in Response to the COVID-19 Pandemic
Anna Pluszyńska, Marcin Laberschek
pp: 21-46, 2023-01-03
Investigating Factors Hindering Intercultural Communication: Study of Ethnocentrism Level of Lithuanian and International Students
Grazina Ciuladiene, Karolina Walancik
pp: 47-56, 2023-01-03
Multicultural Leadership of Kiai for Managing Diversity in Indonesian Context: Spiritual, Intellectual, and Social Integration
Sauqi Futaqi, Saepudin Mashuri
pp: 57-73, 2023-01-03
Gamified Platforms: The Impact of Digital Incentives on Engagement in Learning During the COVID-19 Pandemic
Fahd Kamis J Alzahrani, Farhan Mohammed Alshammary, Waleed Salim Alhalafawy
pp: 75-87, 2023-01-03
Valorization of Cultural and Social Heritage of the Post-Industrial Areas in the Upper Silesia, Illustrated with the Case of the Nikiszowiec District
Arkadiusz Wąsiński, Michał Szyszka
pp: 89-104, 2023-01-03
KAUFOPTIONEN
22.00 € | ||
auf Lager | ||
Versandkostenfrei innerhalb Deutschlands | ||
18.00 € | ||
32.00 € | ||
36.00 € | ||
Sie können das eBook (PDF) entweder einzeln herunterladen oder in Kombination mit dem gedruckten Buch (Bundle) erwerben. Der Erwerb beider Optionen wird über PayPal abgerechnet - zur Nutzung muss aber kein PayPal-Account angelegt werden. Mit dem Erwerb des eBooks bzw. Bundles akzeptieren Sie unsere Lizenzbedingungen für eBooks.
Bei Interesse an Multiuser- oder Campus-Lizenzen (MyLibrary) füllen Sie bitte das Formular aus oder schreiben Sie eine email an order@logos-verlag.de