MENÜ MENÜ  

cover

Cultural Management: Science and Education

Volume 3 (2019)

146 Seiten
ISSN 2512-6962
Preis: 22.00 €

Articles:

Determinants of Network Effectiveness: Evidence from European Cultural Networks
Francesca Imperiale, Marilena Vecco
pp: 9-32, 2019-12-16

Artists’ Royalties and Performers’ Equity: A Ground-Up Approach to Social Impact Investment in Creative Fields
Hannah Grannemann, Amy Whitaker
pp: 33-52, 2019-12-16

Visual Artists’ Use of Digital Self-Marketing Strategies – A Quantitative Survey on the Present Situation in Germany
Jessica Hodgkiss, Sarah Fassio, Adrianna Rosa
pp: 53-72, 2019-12-16

Can Crowdfunding Come to the Rescue of Culture and Arts? Evidence from Romania
Mina Fanea-Ivanovici
pp: 73-82, 2019-12-16

Reasons to Use Beacon Technology as a Tool to Study Audience Behaviour in Museums
Iryna Manczak, Katarzyna Sanak-Kosmowska, Maria Bajak
pp: 83-94, 2019-12-16

An Analysis of Cultural Entrepreneurship in Abu Dhabi, United Arab Emirates
Hamed al Hamed, Alexandros Apostolakis, Shabbar Jaffry, Markos Kourgiantakis
pp: 95-110, 2019-12-16

Risk Management for Cultural Organizations.The Example of Agricultural Museums in the Czech Republic
Michal Plaček, Milan Půček, František Ochrana, Milan Křápek, Ondřej H. Matyáš
pp: 111-122, 2019-12-16

Polish-German Cooperation in the Field of Cultural Heritage: the Case of the European Park Association of Lusatia
Joanna Kurowska-Pysz, Peter Ulrich
pp: 123-143, 2019-12-16


KAUFOPTIONEN

22.00 €
auf Lager
Versandkostenfrei innerhalb Deutschlands

18.00 €
27.00 €
31.00 €

(D) = innerhalb Deutschlands
(W) = außerhalb Deutschlands

Sie können das eBook (PDF) entweder einzeln herunterladen oder in Kombination mit dem gedruckten Buch (Bundle) erwerben. Der Erwerb beider Optionen wird über PayPal abgerechnet - zur Nutzung muss aber kein PayPal-Account angelegt werden. Mit dem Erwerb des eBooks bzw. Bundles akzeptieren Sie unsere Lizenzbedingungen für eBooks.

Bei Interesse an Multiuser- oder Campus-Lizenzen (MyLibrary) füllen Sie bitte das Formular aus oder schreiben Sie eine email an order@logos-verlag.de