Cultural Management: Science and EducationVolume 2/2 (2018)
95 Seiten |
There is not one ideal model: different governments and how they relate to the arts
Josephine Caust
pp: 9-22, 2018-12-15
Evaluation of individual preferences for the British Museum, England – a latent class approach
Alexandros Apostolakis, Shabbar Jaffry
pp: 23-42, 2018-12-14
Genius loci: between handicrafts and local development
Marilena Vecco
pp: 43-55, 2018-12-14
Factors of satisfaction in arts management internships
Antonio C. Cuyler
pp: 57-65, 2018-12-14
New trends in consumer behaviour in the market of cultural services in Poland: implications for marketing
Łukasz Wróblewski, Honorata Howaniec
pp: 67-83, 2018-12-14
Book Review: ReOrient: An East Asian approach on cultural policy and cultural governance by Jerry C.Y. Liu, Kaohsiung: Chuliu, 2018
Shu-Shiun Ku
pp: 85-87, 2018-12-15
Book Review: Cultural diplomacy: arts, festivals and geopolitics edited by Milena Dragićević Šešić with Ljiljana Rogač Mijatović and Nina Mihaljinac, Belgrade: Creative Europe Desk Serbia, Ministry of Culture and Information of Republic of Serbia; Faculty of Dramatic Arts in Belgrade, Institute for Theatre Film Radio and Television, 2017
Magdalena Sobocińska
pp: 89-92, 2018-12-15
KAUFOPTIONEN
22.00 € | ||
auf Lager | ||
Versandkostenfrei innerhalb Deutschlands | ||
18.00 € | ||
27.00 € | ||
31.00 € | ||
Sie können das eBook (PDF) entweder einzeln herunterladen oder in Kombination mit dem gedruckten Buch (Bundle) erwerben. Der Erwerb beider Optionen wird über PayPal abgerechnet - zur Nutzung muss aber kein PayPal-Account angelegt werden. Mit dem Erwerb des eBooks bzw. Bundles akzeptieren Sie unsere Lizenzbedingungen für eBooks.
Bei Interesse an Multiuser- oder Campus-Lizenzen (MyLibrary) füllen Sie bitte das Formular aus oder schreiben Sie eine email an order@logos-verlag.de