This collective work is an attempt to answer the following questions:
* Did the COVID-19 pandemic contribute to accelerating the process of implementing innovative solutions as part of Industry 4.0?
* To what extent did the COVID-19 pandemic influence changes in employment relations, taking into account the implemented technological innovations?
* Did the presented research results indicate a link between the COVID-19 pandemic and changes in democratic processes?
In addition, this work explores some transformations in the forms and language of media communication as well as in consumer behavior that have occurred in light of feelings uncertainty and anxiety during the pandemic.
Leseprobe (PDF)
Keywords:
KAUFOPTIONEN
47.00 € | ||
auf Lager | ||
Versandkostenfrei innerhalb Deutschlands | ||
45.00 € | ||
57.00 € | ||
61.00 € | ||
Sie können das eBook (PDF) entweder einzeln herunterladen oder in Kombination mit dem gedruckten Buch (Bundle) erwerben. Der Erwerb beider Optionen wird über PayPal abgerechnet - zur Nutzung muss aber kein PayPal-Account angelegt werden. Mit dem Erwerb des eBooks bzw. Bundles akzeptieren Sie unsere Lizenzbedingungen für eBooks.
Bei Interesse an Multiuser- oder Campus-Lizenzen (MyLibrary) füllen Sie bitte das Formular aus oder schreiben Sie eine email an order@logos-verlag.de