MENÜ MENÜ  

cover

Teaching Case Studies - Marketing and Branding

Applied Research on Strategic International Management, Bd. 2

Jan-Philipp Büchler, Jennifer Decker (Hrsg.)

ISBN 978-3-8325-4635-9
184 Seiten, Erscheinungsjahr: 2018
Preis: 25.00 €
In this case study book we present real teaching cases in branding and marketing which are suitable for Bachelor and Master Programs in International and Strategic Management. Case study learning and teaching offers students and lecturers a great opportunity for class discussions on prevailing topics. Case studies can be used for individual and group work. The structure of the cases allows lecturers to use it in different contexts regarding exercises and educational objectives. Case teaching provides an interactive and challenging environment, involving diverse perspectives and complex interdependencies that trigger thoughts and discussions about practical business challenges.

Inhaltsverzeichnis (PDF)

Keywords:

  • case studies
  • strategic management
  • branding
  • international management
  • marketing

Kaufoptionen

25.00 €
Versandkostenfrei innerhalb Deutschlands

22.50 €
35.00 €
39.00 €

(D) = innerhalb Deutschlands
(W) = außerhalb Deutschlands

*Sie können das eBook (PDF) entweder einzeln herunterladen oder in Kombination mit dem gedruckten Buch (eBundle) erwerben. Der Erwerb beider Optionen wird über PayPal abgerechnet - zur Nutzung muss aber kein PayPal-Account angelegt werden. Mit dem Erwerb des eBooks bzw. eBundles akzeptieren Sie unsere Lizenzbedingungen für eBooks.

Bei Interesse an Multiuser- oder Campus-Lizenzen (MyLibrary) füllen Sie bitte das Formular aus oder schreiben Sie eine email an order@logos-verlag.de