Gaps in testing skills arise from inherent attributes of systematic testing itself and environmental attributes, such as the educational setting in universities. Frustrated, practitioners have long since devised cost intensive workarounds.
In this thesis, this problem situation is qualitatively analyzed in great detail, leveraging insights from three Grounded Theory studies. Employing Everett M. Rogers' 'Theory of the Diffusion of Innovation', strategic improvements to the onboarding situation are presented. Lastly, tool support for the strategies developed in this thesis is presented and evaluated.
Wollen auch Sie Ihre Dissertation veröffentlichen?
Keywords:
KAUFOPTIONEN
41.50 € | ||
auf Lager | ||
Versandkostenfrei innerhalb Deutschlands | ||
38.00 € | ||
51.50 € | ||
55.50 € | ||
Sie können das eBook (PDF) entweder einzeln herunterladen oder in Kombination mit dem gedruckten Buch (Bundle) erwerben. Der Erwerb beider Optionen wird über PayPal abgerechnet - zur Nutzung muss aber kein PayPal-Account angelegt werden. Mit dem Erwerb des eBooks bzw. Bundles akzeptieren Sie unsere Lizenzbedingungen für eBooks.
Bei Interesse an Multiuser- oder Campus-Lizenzen (MyLibrary) füllen Sie bitte das Formular aus oder schreiben Sie eine email an order@logos-verlag.de